یک هدف بزرگ

ساخت وبلاگ

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر یاسوج گفت: نگهداری 65هکتار فضای سبز دراین وضعیت سخت ناشی از چالش کم آبی، اولویت فضای شهرداری یاسوج است.

الهام آذرگشسب به وضعیت کاهش منابع آب ناشی از کم بارشی اشاره کرد و افزود: منابع برخی چاههای آب فضای سبز با افت شدید مواجه شده اند و سه حلقه چاه های تامین آب فضای سبز در 24ساعت شبانه روز تنها دو ساعت توقف دارند.
وی با بیان این که 98درصد آب فضای سبز شهر یاسوج از منابع آب غیرآشامیدنی تهیه می شود افزود: دراین فصل گرما مساله کم آبی مدیریت فضای سبز را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
وی از آغاز لکه گیری فضای معابر و بلوارها خبرداد و گفت :در قالب این طرح فضاهای سبز دچارفرسایش شده ترمیم خواهند شد.
مدیرعامل سازمان پارک ها ووفضای سبز شهرداری یاسوج اعتبار این طرح را 500میلیون ریال اعلام کرد و افزود: لکه گیری فضای سبز پارک های عمومی به دلیل جمعیت زیاد گردشگران به آواخر شهریور و پایان فصل گردشگری تابستانی موکول شده است.
وی به اهمیت کاشت درختان و گیاهان بامصرف آب کمتر اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های مدیریت شهری کاشت این نوع فضای سبز باهدف کمک به سبزسبزی و کاهش آلودگی هواست.
*افزایش فضای سبز یاسوج به 12.5متر مربع
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر یاسوج به فضای سرانه سبز مرکز استان اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر یاسوج در حال حاضر 11 مترمربع است که با افتتاح سه پارک بزرگ غدیر، ولایت و پارک بانوان به مساحت 31 هکتار سرانه فضای سبز به 12.5 متر مربع خواهد رسید.
خانم آذرگشسب به فضای سرانه سبز مرکز استان اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر یاسوج در حال حاضر 11 مترمربع است که با افتتاح سه پارک بزرگ غدیر، ولایت و پارک بانوان به مساحت 31 هکتار سرانه فضای سبز به 1،5 متر مربع خواهد رسید.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:04

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: ژنتیک ساکنان ده هزار سال پیش استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن‌پور در جمع خبرنگاران، افزود: این پژوهش و تحقیقات به همت دکتر "فرناز بروشکی” از دانشگاه ماینس آلمان، دکتر مرجان مشکور از موزه تاریخ طبیعی پاریس، دکتر فریدون بیگلری از موزه ملی ایران، دکتر کامیار عبدی از دانشگاه کالیفرنیا و دکتر حسین داودی از دانشگاه تربیت مدرس انجام گرفته و حاوی اطلاعات انسان شناسی ارزشمندی در خصوص ساکنان اولیه لرستان است.

وی اظهار کرد: این اطلاعات جدید با استخراج توالی ژنوم باستانی و ایزوتوپ نمونه‌های استخوان انسان از تپه عبدالحسین شهرستان دلفان بدست آمده و اطلاعات جدیدی درباره تبار و نوع تغذیه کشاورزان اولیه زاگرس حاصل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در کاوش‌های باستان شناسی در این تپه که توسط باستان‌شناس انگلیسی، جودیت پولار در دهه ۱۳۵۰ انجام شد، تعداد هفت اسکلت انسانی از دوره نوسنگی کشف شد که همگی در موزه ملی ایران نگهداری می‌شوند. در مطالعات اخیر سه اسکلت نمونه‌برداری شده و به هدف استخراج دی‌ان‌ای باستانی مورد آزمایش قرار گرفتند. تاریخ‌گذاری‌های رادیوکربن که روی این اسکلت‌ها انجام شده نشان می‌دهند که آنها به تاریخی بین ۸۲۰۰ تا ۷۷۵۰ پیش از میلاد مربوط هستند. یکی از آنها اسکلت زنی است که براساس اندازه‌گیری استخوان‌ها، قامت وی حدود ۱۵۴ تا ۱۶۳ سانتی‌متر تخمین زده شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی لرستان افزود: فرسودگی مفصل در استخوان‌های کتف، زند زیرین و مچ دست، و پوسیدگی دندان‌ها به دلیل مصرف زیاد کربوهیدرات شناسایی شده است. نمونۀ دیگر با توجه به میزان رشد دندان و اندازۀ استخوان‌های بلند به کودکی بین ۶٫۵ تا ۸ سال تعلق دارد که دندان‌های شیری آن به شدت ساییده شده است. آزمایش ایزوتوپ استخوان‌ها نشان داده که خوراک ساکنان تپه عبدالحسین در حدود ۱۰ هزار سال پیش بیشتر متکی بر غلات بوده که نشانه کشت غلات و آغاز کشاورزی در این منطقه از لرستان است.

وی تصریح کرد: نتایج مطالعات بقایای انسانی تپه عبدالحسین که توسط تیمی از پژوهشگران شامل ۳۲ متخصص ژنتیک، باستان شناس و باستان جانورشناس از کشورهای ایران، آلمان، فرانسه، انگلستان، سوئیس، ایرلند و سوئد انجام شده در روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۵ در ژورنال معتبر علوم (Science) منتشر شد. انتشار این نتایج جدید بازتاب فراوانی در خبرگزاری‌های جهان داشت و نشان می‌دهد که برخلاف تصورات قبلی مبنی بر تک منشا بودن آغاز کشاورزی در هلال حاصل‌خیزی، این رویداد مهم تاریخ بشری در چندین نقطه و تقریبا بطور همزمان آغاز شده است.

منبع:ایسنا

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:04

اختتامیه همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت غرب کشور در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اختتامیه همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت غرب کشور در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

در این مراسم مدیران عقیدتی و نظارت سپاه ناحیه همدان، سپاه استان کرمانشاه و حوزه دانش‌آموزی سپاه ناحیه قروه به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند و راهکارهایی را جهت حفظ انسجام مدیران عقیدتی و نظارت ارائه کردند.

در ادامه نیز بعد از تبادل نظر در خصوص مباحث مطرح شده، سردار طهماسبی معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین جمع‌بندی را از همایش ارائه کردند.

گفتنی است؛ این همایش پنجمین همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت بود که به میزبانی استان همدان با حضور استان کرمانشاه و کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:04

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: کلینیک تخصصی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید امیر مولایی افزود: این کلینیک در محوطه بیمارستان در سه طبقه با زیربنای یک هزارو 700 مترمربع روند اجرایی خوبی دارد.وی اعتبار این طرح را 36 میلیارد ریال اعلام کرد.مولایی زمان اجرای این طرح را 18ماهه اعلام کرد.ماهانه حدود 20 هزار نفر در دو کلینیک تخصصی امام سجاد (ع)و امام علی (ع)شهر دهدشت ویزیت می شوند.در این کلینیک ها 36 پزشک متخصص با تعرفه دولتی خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.شهر دهدشت مرکز شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه دارای یک بیمارستان 220 تختخوابی است که جمعیت چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می دهد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:59

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: احساس مسئولیت بیشتری بین مردم و مسئولان اجرایی این استان در زمینه حفظ و جلوگیری از تخریب عرصه های طبیعی استان شود.

عزت الله بهشتی فرد در نشست شورای صیانت از حقوق بیت المال کهگیلویه و بویراحمد افزود: 847 هزار هکتار جنگل و 540 هزار هکتار مرتع در این استان وجود دارد که سرمایه و ظرفیت ارزشمندی است.وی بیان کرد: عرصه های جنگلی و مرتعی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر دچار خشکی شده و به همین دلیل نیز به سرعت طعمه آتش می شوند.بهشتی فرد افزود: آتش سوزی جنگل ها و مراتع در کهگیلویه و بویراحمد نوعی زنگ خطر بوده و باید مردم و مسئولان اجرایی استان بیش از پیش هوشیار و مراقب باشند تا این سرمایه مهم ملی تخریب و نابود نشود.وی گفت: از مهمترین مشکلات موجود بر سر راه مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع درکهگیلویه و بویراحمد می توان به کمبود اعتبار، امکانات و تجهیزات از جمله چرخ بال ویژه اطفای حریق اشاره کرد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:59

علی خالدی تبار ملی پوش تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

علی خالدی تبار ملی پوش تیم واترپلو نفت و گاز گچساران صبح روز چهارشنبه 30 تیر 95 به علت سانحه رانندگی در مسیر گچساران به لیشتر درگذشت.خودرو حامل این ملی پوش از پلی نزدیکی چهاربیشه ازتوابع شهرستان گچساران سقوط کرد و دونفر از سه سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.علی خالدی تبار ملی پوش 21 ساله تیم واترپلو نفت و گاز گچساران سابقه حضور در تیم های ملی جوانان و بزرگسال را در کارنامه خود دارد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:59

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مصون‌سازی جامعه دانست.

مراسم تجلیل از خادمان ویژه برنامه‌های رمضان سال جاری سپاه فجر فارس با حضور حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه اراده ایمانی افراد مومن در ماه رمضان قوی و تثبیت می‌شود، گفت: آن‌هایی که زیبایی این ماه مبارک را درک کردند و این فرصت گران بها را محترم شمردند بدون شک آثار مثبت آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود تجربه خواهند کرد.
وی با تصریح اینکه برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان قدم های بسیار خوبی در راستای تعمیق معنویت در مجموعه سپاه فجر فارس بود، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، جلسات بصیرتی ـ اخلاقی با حضور سخنرانان برتر کشور و بخصوص برگزاری محافل قرآنی بسیج از ویژه‌برنامه‌های رمضانی سال ۱۳۹۵ سپاه فجر فارس بوده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ـ عقیدتی با حضور خانواده‌ها در شهرهای مقدس قم و مشهد یکی دیگر از برنامه‌های موثر در راستای معنویت‌افزایی است که برای سال جاری هم پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه به‌عنوان یک پاسدار وظیفه داریم احیاکننده فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر اساس برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین به‌خصوص فضای مجازی، ماهواره و رسانه با هدف تضعیف بُنیان‌های دینی و اعتقادی ملت ایران وارد عرصه جنگ نرم فرهنگی شده‌اند.
حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بی تقوایی، بی اخلاقی و نبود خداترسی سه عامل مهم مشکلات جوامع بشری در دنیای امروز هستند، گفت: هدف مهمی که دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند تأثیرگذاری بر اذهان جوانان کشورهای اسلامی است که در این راستا احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مؤثرترین راه مقابله با  آسیب‌های اجتماعی و مصون‌سازی جامعه و خانواده‌هاست.
وی همچنین در تشریح عوامل موفقیت انسان مومن و شاخصه‌های شایستگی پاسداری گفت: داشتن نظم، انضباط و برنامه برای زندگی شخصی و اجتماعی، توجه به نماز اول وقت و کار و تلاش مستمر، ارتباط با برادران دینی، دوستان صالح و داشتن تفریحات پاک و سالم در اوقات فراغت عوامل موفقیت یک فرد در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماع هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان گفت: سازمان‌هایی موفق هستند که با نگاه به آینده و بررسی مسائل روز برای سال‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی می‌کنند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:16

رئیس اداره تحقیق اوقاف فارس گفت: متولیان موقوفات برای استفاده از معافیت مالیاتی باید تا قبل از ۳۱ تیرماه مفاصا حسابی که در حکم اظهارنامه مالیاتی است، تحویل اداره امور مالیاتی استان دهند.

سعید شریفی، رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه فارسبا بیان اینکه از سال ۹۵ مفاصا حساب موقوفات در حکم اظهارنامه مالیاتی تلقی می‌شود، تصریح کرد: متولیان موقوفات برای برخورداری از معافیت‌های مالیاتی باید نسبت به اخذ مفاصاحساب از ادارات تحقیق و ارائه به ادارات امور مالیاتی اقدام کنند.
وی افزود: این افراد باید تا قبل از ۳۱ تیرماه مفاصا حسابی که در حکم اظهارنامه مالیاتی است، تحویل اداره امور مالیاتی استان دهند تا از معافیت تصریح شده قانون مالیات‌های مستقیم بهره‌مند شوند.
شریفی اظهار کرد: چنانچه متولیان موقوفات بخواهند از معافیت مالیاتی استفاده کنند باید اسناد هزینه‌های مورد رسیدگی را تا قبل از تیرماه به اداره تحقیق استان ارائه دهند تا شعبه حسابرسی نسبت به رسیدگی به اسناد درآمدی و هزینه‌ای موقوفه اقدام و مفاصا حساب را صادر کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اداره‌کل تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه، رسیدگی به اسناد هزینه‌های موقوفات و بقاع متبرکه است، گفت: از آنجایی که عملکرد اداره تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه یک عملکرد نظارتی است، این اداره بر نحوه هزینه کرد موقوفات و از لحاظ تطابق با نیات مندرج در وقف نامه ها نظارت می کند.
رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار و ۶۰۶ مفاصا حساب صادر و تحویل ادارات شهرستان‌های استان  فارس شده است.‌

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:16

مدیر حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اعزام ۷۰ گروه جهادی دانشجویی این استان به مناطق محروم، در ایام تابستان سال ۹۵ خبر داد.

میثم فضل‌الله‌ پور، مدیر حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی این استان گفت: در تابستان سال جاری، نزدیک به  سه هزار  نفر از دانشجویان برادر و خواهر بسیجی دانشگاه‌های استان فارس در قالب ۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم این استان برای خدمت‌رسانی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی فارس در قالب اردوهای ۳ و ۱۰روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند، افزود: فعالیت جهادگران با توجه به نیازهای منطقه مورد هدف، در حوزه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی، کشاورزی، مطالبه‌گری از مسئولان در راستای پرداختن به مشکلات محرومان و...انجام می‌شود.
مدیر حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان مبنی بر توسعه و تداوم اردوهای جهادی، هدف از برگزاری این اردوها را خودسازی، خدمت‌رسانی، آشنایی دانشجویان با فضای جامعه برشمرد و تصریح کرد: در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس این موضوع مهم را در دستورکار خود قرار داده است.
فضل‌الله پور اضافه کرد: اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی برگزار می‌شوند که در سال‌های اخیر نیز برکات و دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه یکی از ارکان اردوهای جهادی، هجرت است، گفت: محیط اردوی جهادی، زمینه مناسبی برای تمرین ترک تعلق به دنیاست و این که در اعتکافی جهادی، خود را بسازیم و از رهگذر این خودسازی، جامعه را نیز بسازیم.
مدیر حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی باید قدر این فرصت را دانسته و از این مهم در راستای خودسازی استفاده کنند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:16

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از افتتاح سومین جشنواره ملی ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) در دهه کرامت امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی از افتتاح سومین جشنواره ملی ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) در دهه کرامت امسال خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره برای سومین سال در رشته‌های مختلف هنری و در سطح ملی با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال سومین دوره جشنواره با اندکی تفاوت برگزار می‌شود، گفت: برای اینکه آثار ارسالی از غنای هنری برخوردار باشد فراخوان جشنواره پس از دهه کرامت اعلام می‌شود و هنرمندان در طول یک سال می‌توانند به خلق و ارسال آثار بپردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت سال آینده برگزار می‌شود و در امسال در کنار افتتاح جشنواره پوستر آن نیز در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: برای آشنایی بیشتر عموم مردم به ویژه قشر جوان و هنرمند استان با سومین حرم اهل بیت(ع) و شخصیت حضرت احمدبن‌موسی(ع) آثار منتخب نخستین جشنواره منطقه‌ای و دومین جشنواره ملی ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) در قالب نمایشگاه در معرض عموم قرار می‌گیرد.

سلامی با اشاره به جلسات دهه کرامت در تهران و مشهد خاطرنشان کرد: در این جلسات برنامه‌های 39 گانه آستان مقدس احمدی ویژه دهه کرامت بیان شد و بنا است که بخشی از برنامه‌های این دهه از سوی شبکه‌های سراسری به صورت زنده پخش شود.

وی با بیان اینکه در جلسه دهه کرامت در مشهد با تولیت حرم رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: ویژه برنامه بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در حرم‌های امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در 6 ذی‌القعده با مدیحه‌سرایی و سخنرانی برگزار می‌شود.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:50

مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی هاشمی امام جمعه پیشین شهر خاوران که چند سال پیش در اجلاس سراسری ائمه جمعه کشور به عنوان مسن‌ترین امام جمعه معرفی شده بود برگزار شد.

مردم شهیدپرور شهر خاوران و شهرستان جهرم  امروز در مراسمی باشکوه پیکر این عالم فرزانه را از مصلای نماز جمعه خاوران تا گلزار شهدا تشییع و در جوار قبور مطهر شهدا خاکسپاری کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی که در اجلاسیه ائمه جمعه کشور در سال 92 به عنوان کهن سال‌ترین امام جمعه کشور معرفی شده بود، سه شنبه 28 تیرماه در سن 96 سالگی به سبب کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

این عالم جلیل‌القدر در شمار افراد نادری بود که از سال‌‌ها پیش از انقلاب روح مجاهدت و مبارزه در راه خدا و عدم تسلیم در مقابل ظلم و سلطه طاغوتی را در بیان و عمل خود آشکار ساخت و در دوره اختناق یکی از چهره‌های مبارز شهرستان جهرم به شمار می‌رفت. تلاش خستگی ناپذیر وی در اوان مبارزات عمومی مردم و سپس با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری فعالانه مردم بخش خفر و شهر خاوران از جمله برگ‌های زرین عمرش است.

آشنایی حجت‌الاسلام هاشمی با امام  خمینی (ره)  به سالهای قبل از خرداد 1342 برمی‌گردد. همیشه از نهضت امام در تمام دوران حمایت می‌کرد و بارها خدمت امام می‌رسید.همچنین بعد از رحلت امام (ره) مدافع ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری بوده است.

شب گذشته نیز آئین وداع با پیکر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی هاشمی، با حضور ائمه جمعه کشور در مصلای جمعه شهر خاوران برگزار شد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:50

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم از 300 هزار ریزش نیروی کار جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، غضنفری در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکل های کارگری، کارفرمایان و تعاونی ها در خرم آباد، گفت: دولت یازدهم با اقداماتی که انجام داد از 300 هزار ریزش نیروی کار جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در طول برنامه باد 40 درصد رشد داشته باشیم، افزود: امسال پنج درصد رشد را پیش بینی کرده ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 800 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای هشت درصد رشد نیاز داریم، گفت: برای هر درصد رشد 100 هزار میلیارد تومان باید هزینه شود.

ربیعی اضافه کرد: وقتی دولت یازدهم روی کار آمد 56 درصد کسری رشد و 40 درصد نرخ تورم داشتیم؛ اما متاسفانه شاهدیم که رکود کارخانه ها را به دولت یازدهم نسبت می دهند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بازار را پیش بینی پذیر کرد، افزود: الان دیگر صف خرید سکه و ارز را نمی بینیم و این برای این است که سرمایه گذاری در آرامش صورت بگیرد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:50

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، روح افزا شب گذشته در جمع دانشجویان شرکت کننده در هشتمین دوره طرح ولایت خراسان رضوی مشهد با تاکید بر اینکه اسلام برای تمام زنان دنیا حرف دارد، گفت: جالب است که بدانید ما این ادعا را داریم که اسلام برای زنان دنیا حرف دارد ولی چرا نتوانستیم زنان خودمان را در این زمینه قانع کنیم و چرا آنها این قدر شبهه دارند.

وی بیان کرد: با مطالعه اندیشه های غربی متوجه می شویم اندیشه های آنها مدام در حال تغییر است و با آمدن یک اندیشه نو می گویند اندیشه قبلی اشتباه بوده است. برخی روش ها که آنها در زندگی خود تجربه می کنند پس از مدتی می گویند اشتباه کردیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: پس چرا ما در مدل زندگی به کسانی اقتدا کنیم که می گویند اشتباه کردیم.

روح افزا با اشاره با اینکه ما دو مدل اسلامی و غربی برای زنان مان داریم به مدل اسلامی دینی آن اشاره کرد و افزود: حضرت مریم(س) وقتی از دیدن نامحرم می لرزد و حاضر نیست هیچ ارتباطی با آن بگیرد این یک مدل دینی است که در غرب وجود دارد.

وی تاکید کرد: در مدل اسلامی نیز بارها به این نکته اشاره شده که سطح تحریکات در رفتار زنان دیده نشود. ما در مدل اسلامی حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها را داریم که مدل و الگویی بسیار کامل برای زنان ماست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وقتی عرضه ارزان زن زیاد می شود سن ازدواج دختران افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه شاهد ظهور و بروز مدل زن غربی هستیم.

روح افزا با بیان اینکه حضور اجتماعی زنان را به شدت اسلام می پذیرد ولی برای اقتصاد خانواده حضور زن در جامعه را نمی پذیرد، بیان کرد: متاسفانه امروزه بسیاری از دختران جوان ما تحصیل می کنند تا مدرک بگیرند حال باید این تفکر اشتباه را به آن افزود که برخی ها می گویند بعد از اتمام درست باید ازدواج کنی.

وی با اشاره به استفاده ابزاری از زنان در غرب گفت: متاسفانه شاهدیم دختران جوان و زیبا را در غرب برای جذب مشتری به در مغازه ها به کار می گیرند و این یعنی ارزش یک زن به اندازه ارزش یک جنس دیده می شود چرا یک عکس مستهجن یک زن که بر روی غذای سگ و گربه چاپ شده مدل دختر ما باشد؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به دختران دانشجو گفت: جلوه گری در جامعه را بیرون بکشید. تو دختر مسلمان نباید با نامحرم اختلاط داشته باشی. آنچه که در اسلام در زمینه حدود ارتباط نامحرم گفته شده کاملا به نفع زن است و برای این است که اسلام می خواهد زن نجات یابد.

وی با انتقاد از فیلم هایی که پخش می شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در فیلم های ما به ارتباط زن و مرد نامحرم اشاره می کند و کدام فیلم است که بدون نشان دادن این ارتباط باشد؟ البته ما به زوجیت نیاز داریم ولی نه با روش غربی چرا که غرب امروز خودش در زمینه زنان و خانواده به چالش افتاده است.

این استاد دانشگاه با ابراز تاسف از دخترانی که با داشتن حجاب چادر مشکی آرایش می کنند، گفت: این دختران به نوعی به حریم حضرت زهرا سلام الله علیها تجاوز می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به ازدواج سفید اشاره و تصریح کرد: متاسفانه این نوع ازدواج ها به نتیجه نمی رسد چون تنوع طلبی است و زن اروپایی و آمریکایی صد برابر زن ایرانی خواهان ازدواج است چرا که در ازدواج سفید مرد زن را تست می کند و با پیدا کردن زیباتر از او، او را رها کرده و مانند دستمالی به دور می اندازد.

روح افزا با بیان اینکه فیلم های امروزی به نوعی تحقیر زن را نشان می دهند، خاطرنشان کرد: اگر زن غربی خوشبخت بود پرنو در دنیا مقام اول را کسب نمی کرد و این یعنی زن مساوی است با ذلت.

این استاد دانشگاه ادامه داد: سازمان ملل به دختران مدل کمک می کند تا از سوء تغذیه نجات یابند یعنی زن در غرب باید بمیرد تا مرد بپسندد این مدل غربی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از اینکه می خواهند با عنوان مبارزه با ایدز آموزش جنسی را به بچه ها بدهند، گفت: بهتر است به بچه ها آموزش جنسی ندهند و شرایط ازدواج را تسهیل کنند از یک سو آموزش جنسی می دهند و از طرف دیگر با سخت بودن شرایط ازدواج می گویند مواظب باشید ایدز نگیرید.

روح افزا به آمار خودکشی کودکان و نوجوانان در غرب اشاره و تصریح کرد: شاهدیم که در غرب به دلیل اینکه پدر یک کودک مشخص نیست تست دی ان ای می گیرند. وقتی زن نامشروع می شود پدر گم می شود.

این استاد دانشگاه همچنین به آمار کشته شدن کودکان توسط مادران شان اشاره کرد و افزود: 29 درصد کودکان در غرب توسط مادران شان کشته می شوند ما در غرب امروز شاهد معضلی به نام بچه های بچه دار هستیم. کودکانی که با سن پایین باردار هستند و آن گاه نتیجه آن مادری 21 ساله می شود که به طرز فجیعی کودکش را کشته بود و خود نیز روانی شده بود.

وی با بیان اینکه رابطه جنسی برای مرد منفعت و برای زن بدبختی دارد، گفت: آن گاه به این می گویند حقوق زن؟ آزادی زن؟

روح افزا با اشاره به سخن معاون امور زنان ریاست جمهوری که گفته بود همه شغل ها را باید به زنان بدهند، گفت: من در این خصوص مصاحبه کردم که برای مردها پارک ایجاد کنند چرا که حوصله شان سر می رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتن ارتباط یک دختر با چند پسر را عاملی برای پاشیدن زندگی اش و همچنین عدم انتخاب صحیح در ازدواج دانست و گفت: این را بدانید که اگر پاک باشید پاک نصیب تان می شود و این قانون الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها به همسر خود بسیار عشق می ورزیدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقی علمی ثابت شده اگر زن از ناحیه مرد محبت نبیند نمی تواند مادر خوبی باشد. زن نیاز به یک پایگاه عاطفی پایدار دارد.

وی همچنین به مهریه های بالا و سنگین اشاره کرد و گفت: آیا ارزش دختر مسلمان 100 کیلو طلاست؟

وی در ادامه با طرح این سوال که سبک زندگی اسلامی کجاست؟ خاطرنشان کرد: مدل غربی مادی گراست و از نگاه غربی شما هم مادی هستید. ما الگویی در اسلام داریم که متاسفانه آن را کنار گذاشته ایم او کسی بود که با داشتن فدک گرسنه بود و نانش را به نیازمندی داد و هرگز نگفت چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است باردار بود و برای اینکه بفهمیم روش زندگی را و دین سرجایش باشد خود و بچه شش ماهه اش به شهادت رسیدند تا حسین علیه السلام در کربلا شش ماهه اش نیز به شهادت برسد. سیلی خورد و زینب سلام الله علیها نیز سیلی خورد. خطبه خواند تا زینب سلام الله علیها خطبه بخواند و اینها همه یعنی تکرار تاریخ.

روح افزا خطاب به دختران بسیجی گفت: شما باید بدانید عشق ورزی و روش زندگی را از چه کسی یاد بگیرید از بانویی پاکدامن یا کسانی که زن را ابزاری در دست خود قرار داده اند و او را هرزه در شبکه های اینترنتی تبلیغ می کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شما دختران دانشجو باید بتوانید سنگر عفت را حفظ کنید وقتی عفیف باشید حقیقت را خواهید دید.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:06

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جریان تکفیر در جهان اسلام یک سلاح ساخته شده صهیونیستی است، گفت: امروز جنایت‌های داعش در منطقه نشأت گرفته از جریان تکفیری است.

جریان تکفیری در جهان اسلام یک سلاح صهیونیستی است/بسیج یک فرهنگ و فکر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در همایش مدیران عقیدتی و نظارت غرب کشور در اردوگاه ابوذر همدان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: همایش مدیران عقیدتی و نظارت در راستای بازسازی و احیای نقش مدیران عقیدتی حوزه‌های نمایندگی است که از سال 86 به بعد کم فروغ شد.

وی با اشاره به نظرات برخی مسئولان که بر این عقیده بودند که نیازی به حضور نمایندگی در حوزه‌ها نیست، افزود: با جلسات و پیگیری‌های مستمر توانستیم موانع را رفع کرده و مدیران عقیدتی و نظارت را در حوزه‌های مقاومت فعال کنیم که در این خصوص 12 مسئولیت نیز در سال 93 برای آنان ابلاغ شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اولویت کار، احیای حضور نمایندگی در حوزه‌ها و پایگاه‌ها است، گفت: بعد از اعتمادسازی و تبیین صورت گرفته باید برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت در استان‌های اصفهان، تهران، گیلان و تبریز تصریح کرد: امروز نیز شاهد برگزاری پنجمین همایش مدیران عقیدتی و نظارت با حضور سه استان در همدان هستیم.

تویسرکانی با اشاره به اینکه تاکنون 20 استان از 32 استان کشور در این همایش‌ها شرکت کرده‌اند، گفت: هدف نخست و رویکرد ما از برگزاری این همایش‌ها تقویت مدیران عقیدتی و نظارت است.

وی با بیان اینکه مدیران عقیدتی و نظارت سه مسئولیت مهم در حوزه‌های مقاومت برعهده دارند، بیان داشت: مهمترین مسئولیت از دیدگاه امام خامنه‌ای(ره) روشنگری پیرامون مسائل مهم جهان اسلام است که مدیران عقیدتی و نظارت باید با استفاده از سازوکار و ابزارهای مختلف در این زمینه تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مسائل مهم جهان اسلام مباحثی را در برمی‌گیرد که ایجاد دغدغه کرده و مانند موریانه پایه‌های اصلی اسلام و انقلاب را می‌خورد.

* برائت مقدم بر ولایت است

وی با بیان اینکه در روشنگری اگر هم‌اندیشی باشد مسائل را به راحتی می‌توان یافت، افزود: امروز مسئله اول در روشنگری بحث برداشت است چراکه با برداشت درست و دقیق می‌توانیم دو جریان خطرناک سازش و تکفیری را خنثی کنیم.

تویسرکانی با اشاره به اهمیت بحث برداشت، آن را از اصول دین دانست که تحقق ایمان در گرو آن است و ابراز داشت: اسلام با برداشت محقق می‌شود چراکه «لا اله الا الله» اعلام برائت و نفی همه طاغوت‌ها و باطل‌ها و همه کفر و نفاق است.

وی تأکید کرد: اگر در موضوع برائت خوب روشنگری نشود ریشه‌های انحراف و خطر از بطن آن بیرون می‌آید همان گونه که امروز شاهد ظهور فرقه شیرازی در جهان اسلام هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برائت مقدم بر ولایت است، عنوان کرد: لازمه رسیدن به هدایت حق تبری و تولی است و در قرآن کریم اشاره شده که بدون تبری به تولی نمی‌رسیم و تبری همان برائت است.

وی با اشاره به اینکه جریان تکفیری در جهان اسلام یک سلاح ساخته شده صهیونیستی است، گفت: امروز جنایت‌های داعش در منطقه نشأت گرفته از این جریان است.

تویسرکانی تصریح کرد: اگر بحث برائت تبیین نشود، شمشیر دو لبه‌ای می‌شود که یک لبه آن شیعه و لبه دیگر آن سنی را از بین می‌برد بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه برائت دوری جستن از باطل و ظالم است، گفت: چالش اصلی، چالش ظالم و مظلوم است نه شیعه و سنی، بنابراین باید بحث برداشت را خوب روشن کنیم.

*آمریکا و صهیونیست مظهر باطل و ظالم هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مصاحبه احمد طیب از عالمان سنی با یکی از خبرنگاران شبکه نیل مصر ابراز داشت: پاسخ‌های متقن این عالم بزرگ سنی در خصوص شیعه بسیار قابل توجه است و ما نیز باید همین موضع را در برابر برادران سنی داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمن بین شیعه و سنی تفرقه‌افکنی کند.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها ساخته آمریکا، انگلیس و صهیونیست هستند، عنوان کرد: تکفیری‌ها هم در بین شیعه و هم در بین سنی‌ وجود دارد اما در شیعه رشد کمتری داشته چراکه در شیعه بحث ولایت وجود دارد که از گسترش آن جلوگیری می‌کند.

تویسرکانی با اشاره به سخنی از آیت‌الله وحید خراسانی که فرمود«کسی که شهادتین را می‌گویند مسلمان است و ما حق تکفیر آنها را نداریم»، افزود: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) محکم در برابر آمریکا ایستاد و در بحث هسته‌ای آمریکا را به زانو درآورد، آیت الله نصرالله نیز در جنگ 33 روزه اسرائیل را از پای درآورد و این‌ها افتخارات اسلام هستند و این امر روشنگری دارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر وحدت شیعه و سنی ادامه داد: زمانی که جریان شیعه انگلیسی به همسر پیامبر(ص) توهین کرد امام خامنه ای (مدظله العالی) در خطبه‌های نماز جمعه از ایشان به عنوان ام‌المومنین یاد کردند و فرمودند توهین به همسر و همسران پیامبر(ص) حرام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بحث روشنگری کاری سخت و دشوار است چرا که در این امر با عقل افراد روبه‌رو نیستیم بلکه با احساس و هیجان آنها روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و صهیونیست مظهر باطل و ظالم است، گفت: داعشی‌ها فریب خورده هستند چراکه امر بر آنها اینگونه مشتبه شده و راه را اشتباه گرفته‌اند همانطور که در زمان حضرت علی(ع) جریان خوارج عمل کرد.

تویسرکانی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و جنگ بین مسلمانان هستند تا نیروی جوان، قدرت و سرمایه کشورهای مسلمان که باید علیه آمریکا و صهیونست صرف می‌شد، علیه خود مسلمانان به‌کار گرفته شود.

* وظیفه مدیران عقیدتی و نظارت روشنگری و کادرسازی است

وی با بیان اینکه این همایش مظهر اخوت دینی و اسلامی است، ادامه داد: شیعه و سنی اختلافات اعتقادی دارند اما این اختلاف نباید باعث تکفیر شود چراکه این جریان بسیار خطرناک است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: برائت که باید علیه آمریکا و شبکه صهیونیستی باشد امروز علیه خود مسلمانان به‌کار گرفته می‌شود و از بطن این برائت یک جریان سازشی رشد می‌کند که به دنبال دوستی با آمریکا است.

وی با بیان اینکه اولین وظیفه مدیران عقیدتی و نظارت روشنگری است و باید در این راستا مطالعه و دقت داشته باشند، عنوان کرد: کسی که می‌خواهد در خط برائت اسلام ناب محمدی حرکت کند باید گفتمان ولایت و رهبری را تبیین کند.

تویسرکانی دومین وظیفه مدیران عقیدتی و نظارت را بر اساس بیانات رهبری کادرسازی عنوان کرد و بیان داشت: بسیج و سپاه آینده نیاز به کادری در تراز انقلاب دارد و با تبیین و تربیت می‌توان جلوی انحرافات فکری را گرفت.

وی ادامه داد: وظیفه سوم مدیران عقیدتی و نظارت در حوزه‌های مقاومت مصونیت‌سازی و جلوگیری از نفوذ افراد و افکار خطرناک در بدنه بسیج است بنابراین نباید با تساهل و تسامح اجازه دهیم هر کسی به بسیج ورود داشته باشد و این دژ محکم ولایت را تخریب کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بسیج با بیان اینکه بسیجی شغل نیست بلکه یک فرهنگ و فکر است و ماموریت بسیجی باید بسیجی‌وار انجام شود، گفت: بسیج یک نهاد منحصر به فرد و استثنایی نظام جمهوری اسلامی است که در همه ادارات و سازمان‌ها و مشاغل حضور دارد.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:06

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از شرکت 190 دانشجوی خواهر و برادر در دوره خط امام بسیجی دانشجویی خبر داد.

حضور 190 دانشجوی بسیجی استان قم در دوره خط امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، داود محبی در حاشیه بازدید از دوره خط امام استانی و کشوری بسیج دانشجویی استان قم که در محل دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، با تشریح ویژگی های دوره گفت: این دوره در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود که امسال در استان قم، دو دوره خط امام داریم؛ یکی دوره براداران که از 19 تا 28 تیرماه جاری با حضور 70 دانشجوی بسیجی در دانشگاه امام حسین(ع) تهران برگزار شد و دیگری دوره خواهران که با حضور 120 خواهر بسیجی در قم پیش بینی شده و از 25 مرداد لغایت دوم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره خط امام کشوری نیز همزمان با دوره استانی با حضور 16 دانشجوی بسیجی استان از 22 تیر دراردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی آغاز شده و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به مباحث مطرح شده در دوره خاطرنشان ساخت: مباحث اصلی این دوره شامل مبانی اندیشه های اسلامی و غرب شناسی، اسلام شناسی و شناخت فرقه های ضاله و... است که با همکاری موسسه میقات و زیر نظر اساتیدی چون حجج اسلام والمسلمین قرائتی و طائب، حسن عباسی و ... ارائه می گردد.

وی افزود: موسسه میقات یک موسسه فرهنگی رزمی و ولایی متشکل از روحانیون با روحیه جهادی است که طی جلساتی مقرر شد دوره خط امام را در قالب دوره های این موسسه پیاده کنیم و در کنار آن مباحث نظامی و رزمی هم داشته باشیم تا جذابیت دوره بیشتر شود.

لازم به ذکر است حجت الاسلام عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم نیز از دوره خط ولایت بسیج دانشجویی استان در دانشگاه امام حسین(ع) بازدید کرد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:06

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک عملیات پلیسی، هکر 20 ساله ای که اطلاعات حساب های بانکی 400 نفر را در کل کشور از طریق مجازی به سرقت برده و اقدام به خرید اینترنتی می کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: برابر شکایات مردمی رسیده به پلیس فتای میاندوآب مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب های بانکی که بعد از خرید اینترنتی توسط خودشان و بدون اطلاع آنها صورت گرفته است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: به دنبال کسب این اخبار، ماموران پلیس فتای شهرستان اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی سارق یا سارقان انجام داده و با تحقیقات و بررسی های گسترده پلیسی، یک فرد 20 ساله در شهرستان لاهیجان که به صورت غیرمجاز از درگاه های بانکی اینترنتی استفاده می کرد، شناسایی شد.

وی گفت: پس از شناسایی این فرد و با هماهنگی های قضایی صورت گرفته، این فرد توسط ماموران انتظامی شهرستان دستگیر و به میاندوآب منتقل شد.

شیخ نژاد با بیان اینکه این هکر اینترنتی در بازجویی اولیه به سرقت رمز عبور و شماره کارت 400 نفر از دارندگان کارت های بانکی اعتراف کرده است، تصریح کرد: این فرد بعد از سرقت رمز و شماره کارت مشتریان در هنگام خرید اینترنتی، نسبت به خرید مجازی با استفاده از آنها اقدام می کرد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: این فرد در دو ماه گذشته حدود یک میلیارد و 50 میلیون ریال از حساب های بانکی مردم برداشت کرده که روند شناسایی افرادی که از حساب های بانکی آنها برداشت شده، هم اکنون نیز ادامه داشته و احتمال افزایش افراد شاکی و مقدار جه سرقتی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه از هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور که با موارد مشابه برخورد می کنند، سریعا موضوع را با پلیس درمیان بگذارند، گفت: متهم پس از اعتراف و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

شیخ نژاد با توصیه به رعایت نکات ایمنی لازم در هنگام استفاده از کارت های عابر بانک و یا مراجعه به بانک ها، اظهار کرد: شهروندان ضمن رعایت نکات حفاظتی، از در اختیار گذاشتن رمز کارت خود در اختیار افراد نامطئن خودداری کرده و در هنگام خرید اینترنتی حتما از درگاه هایی استفاده کنند که جعلی نبوده و نیز از صفحه کلید مجازی استفاده کنند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:27

هر چند برخی از این شرکتها اصطلاحاً مجوز فعالیت از دولت دارند اما بدلیل اینکه شیوه کار آنها مانند شرکت های هرمی است، برخی تبعات را به دنبال دارند که مسئولین هم فعلا خودشان سر درگم هستند و در پاسخ می گویند به سایت مراجعه کنید.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اگر این روزها گذرتان به یکی دو تا از پارکهای بزرگ شهر خوی بیفتد متوجه میشوید که دسته هایی چند نفره از جوانان دختر و پسر، زیر اندازی انداخته و مشغول درس خواندن و یادگیری هستند! اما به محض اینکه نزدیک تر می شوید متوجه می شوید که این جوانها محصل یا دانشجو نیستند، بلکه مشغول کار کردن بوده و دفتر کارشان هم همان زیراندازشان هست!

شیوه فعالیت در این سیستم، از پرزنت شدن و معرفی کار تا عضو شدن و آموزش دیدن و شروع به عضوگیری بسیار جالب توجه است!

ابتدا باید شما از طریق کسی که وارد این سیستم شده، به سیستم معرفی شوید سپس توسط یکی از قدیمی های سیستم (سرگروه، سر شاخه یا لیدر) که آشنایی کامل به معرفی کار دارد شما را با نحوه کار آشنا می کند.

حرفهایی که در حین معرفی کار میزند و اصطلاح ها و تعابیری که بکار می برد کاملاً از روی حساب و کتاب و روان شناسانه است و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که اکثر گروهها و حزب ها و سازمانها برای جذب هر چه بیشتر اعضا انجام می دهند! به عنوان مثال برخی گروهکها در اوایل طوری برای اعضا القائات ذهنی و روحی ایجاد کرده بودند که اعضا می گفتند یا سازمان یا هیچ!

این سیستم ها هم طبق آموزش هایی که از بالا به پایین منتقل شده است از توجیهاتی همچون، الان عصر ارتباطات و فناوری هست و کار یدی در این زمان دیگر معنی ندارد! یک کارگر یا یک کارمند با این همه وقتی که صرف می کند، در ماه مگر چقدر حقوق می گیرد؟! پدر من یا برادر من یا .... با این همه کار به کجا رسیده است؟! چه کسی به فکر جوانان و بیکاران است؟! و دهها توجیهات دیگر که در نگاه اول کاملاً حرفهای منطقی و حرف همه مردم ایران است، ولی وقتی این حرف های منطقی و توجیهات کاملاً برحق، زمینه ای برای این جمله می شود که : « شما می توانید با عضو شدن در این سیستم به آمال و آرزوهای خود برسید » قضیه یه کمی پیچیده و حساس تر می گردد!

در این سیستم طوری به اعضا القاء می شود که انگار اگر کسی به این سیستم وارد نشود دارای افکاری عقب مانده و قدیمی است و به نوعی با مدرنیتیزه شدن، دشمن است! و در پی همین القائات ذهنی که در نتیجه تکرار و تکرار و تکرار حاصل می شود گاهاً مشاهده شده است که شخصی که دوستش را به این سیستم معرفی کرده و ایشان هم بنا به هر دلیلی نخواسته وارد این سیستم بشود اکنون او را به عنوان یک دشمن ترقی و مدرنیتیزه می پندارد!

یکی از این نوع سیستم های بازاریابی شبکه ای که در خوی به تازگی رونق گرفته با ادعای پیشرو بودن عده زیادی را جذب این سیستم کرده و بنا به گفته خودشان (راست یا دروغ) حتی از کارمندان و نظامیان و افراد سرشناس دیگر هم در این سیستم عضو شده اند!

برای عضو شدن در این سیستم، در ابتدا باید از طریق معرف (شخصی که قبلا از این شبکه خرید انجام داده و عضو این شبکه شده) از این شبکه خرید اینترنتی انجام دهید. سپس با معرفی افراد دیگر به این شبکه و انجام دادن خرید توسط آنها، شما به پورسانت می رسید!

نحوه پورسانت گیری در این سیستم به چند روش است که بیشترین پورسانت، زمانی دریافت می شود که شما در هر سمت خودتان یک نفر را معرفی کنید و در اصطلاح تعادل بزنید (دقیقاً مثل سیستم های هرمی) و تا زمانیکه شما به تعادل نرسیده اید پورسانتی دریافت نمی کنید! یعنی اگر در یک سمت شما، 20 نفر خرید انجام دهند (با هر مبلغی) اما در سمت دیگرتان خریدی صورت نگیرد، عملا شما هیچ کاری انجام نداده اید و پورسانتی هم دریافت نمی کنید! یعنی به واسطه اینکه شما در یک سمت یک نفر را به سیستم معرفی کرده اید و نفراتی هم به واسطه ایشون وارد سیستم شده اند و خرید انجام داده اند چون در سمت دیگر شما خریدی انجام نشده، شما یک ریال هم دریافت نمی کنید (و این سیستم ها با این کلاهبرداری، فقط به فکر سود خودشان هستند نه بازاریابان خود) به عبارتی دیگر شما وقت و انرژی می گذارید و سیستم، به راحتی با استفاده از شرایط موجود (نبودن فرصت شغلی مناسب و مجبور بودن جوانان) به ثروت هنگفتی می رسد!

البته ناگفته پیداست که شاید عده ای بتوانند تعادل های بزرگی بزنند و سود کلانی هم به جیب بزنند، اما طبق تحقیقات، در خوشبینانه ترین حالت، مشخص شده که تنها 10 درصد افراد قادرند تعادل های بزرگی بزنند و 90 درصد افراد متحمل ضرر و زیانهای مادی و معنوی می شوند که در بسیاری از مواقع غیر قابل جبران خواهد بود! اصولا اگر قرار باشد که بیشتر از 10 درصد، پورسانت بگیر در این سیستم باشد به قطع یقین این سیستم ها نمی توانند بیشتر از 6 ماه دوام بیاورند و شکست می خورند!

نکته مهم دیگر اینکه این شبکه ها تنها به بازاریابان خود، محصولات خودشان را می فروشند و سود سرشاری را به جیب می زنند!

متاسفانه بعضی از این شرکت ها، از طرف نهادهای دولتی مجوز گرفته اند ولی به محض ایجاد مشکل و بحران، دولت ها زیر بار نمی روند و از مسئولیت شانه خالی می کنند و آسیب دیدگان را به حال خودشان رها می کنند!

شرکت های هرمی در پوشش شرکت های بازاریابی اقدام به عضوگیری کرده و سپس در قالب سرمایه گذاری با سودهای کلان به میدان آمده و در روش پدیده بازاریابی شبکه ای ناسالم یا "دسیسه هرمی” با بکارگیری شیوه های روانی، افراد را به خرید محصولاتی که به آنها نیاز ندارند مجبور کرده و این تصور را در آنها ایجاد می کنند که می توانند در مدت کوتاهی ثروتمند شوند.

بنابراین خانواده ها در قبال فرزندان و جوانانشان، بیش از پیش باید مسوولیت پذیرتر باشند و حواسشان جمع باشد تا نگذارند فرزندانشان در دام چنین سیستم هایی بیفتند.

گفتنی است در استعلام از چندین نهاد و سازمان متوجه شدیم که فعالیت این شرکتها صرفا در داخل دفتر خودشان مجاز بوده و فعالیت در سطح پارکها فضای عمومی غیر قانونی است و اگر شاکی خصوصی داشته باشند، قابل پیگیری بوده و شهروندانی که با همکاری با این شرکت ها دچار آسیب و لطمه ای شده اند می توانند به دادسرای خوی مراجعه و شکایت تنظیم کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:27

در تازه ترین اطلاعات به دست آمده از مکاتبات کودتاگران نشان می‌دهد که عاملان و فرماندهان کودتا در پی بازداشت اردوغان در هتل مرمریس بوده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مکاتبات کودتاگران نشان می دهد که اولین تحرکات در ساعت 21:29 دقیقه 15 جولای انجام شده و آن ها به دنبال آن بودند تا در ساعت 6صبح 16 ژوئیه اعلام کنند کودتا رخ داده است.

اسناد کودتای نظامی ترکیه نشان می دهد تصمیم کودتاگران این بود که بعد از 55دقیقه از شروع حرکت نظامی، هرگونه مقاومتی با شلیک گلوله پاسخ داده شود.

بر اساس این مکاتبات و اسناد، کودتاگران قصد داشتند بوسیله 3 بالگرد که حامل 40 سرباز بود، اردوغان را در هتل مرمریس بازداشت کنند اما دیرتر از موعد مقرر، که اردوغان هتل محل اقامتش را ترک کرده بود، به این محل رسیدند.

نیروهای مذکور سی دقیقه پس از آنکه اردوغان هتل محل اقامت خود را ترک کرد، اقدام به بمباران این هتل کردند.

کودتاگران برای دستگیری سایر مقامات و شخصیت های سیاسی ترکیه نیز برنامه ریزی کرده بودند که بخش عمده آن با شکست مواجه شد.

طرح اصلی در مورد استانبول آن بود که به تمامی وسایل خواستار خروج از شهر اجازه خروج داده شود اما از ورود هرگونه وسیله نقلیه جلوگیری شود.

تصمیم نیروهای کودتا این بود که در صورت موفقیت 80 نفر از آنان حکومت ترکیه را به دست بگیرند.

بر اساس این مکاتبات و اسناد، در بین طراحان علاوه بر نظامیان جمعی از قضات ترکیه نیز وجود داشتند و طراح و برنامه ریزی اصلی توسط «آکین اوزتورک» فرمانده سابق نیروهای هوایی ترکیه، انجام شده است

منبع: ندای ارومیه.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:27

عدم اطمینان سازمان امنیت داخلی آلمان به دولت!

رسانه آلمانی فارسی زبان ادعا می کند با وجود توافق اتمی میان ایران و قدرت‌های جهانی، جمهوری اسلامی در پی خرید فن‌آوری هسته‌ای به طورغیرقانونی درآلمان است، اما تنها حدود ۱۰ درصد تلاش‌های این کشورموفقیت‌آمیز بوده است.

خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

رسانه آلمانی فارسی زبان ادعا می کند با وجود توافق اتمی میان ایران و قدرت‌های جهانی، جمهوری اسلامی در پی خرید فن‌آوری هسته‌ای به طورغیرقانونی درآلمان است، اما تنها حدود ۱۰ درصد تلاش‌های این کشورموفقیت‌آمیز بوده است.

دویچه وله ادعا می کند:سازمان امنیت داخلی آلمان با انتشار اخباری مبنی براینکه ایران همچنان با تمام قدرت می‌کوشد به مواد و وسایلی دست یابد که بتواند برای ساخت کلاهک‌های اتمی و موشک‌های حامل پرتاب مورد استفاده قرار بگیرند.

این درحالی است که آمریکا و اتحادیه اروپا بسیاری از تحریم‌ها علیه ایران را پس از نهایی شدن توافق اتمی با این کشور در ژوئیه ۲۰۱۵ رفع کردند اما جریان سازی آلمانی ها برای بازی سیاسی جدیدی همچنان در مرحله انجام است.

همچنین سازمان ملل و نماینده آژانس همواره همکاری ایران در قبال برجام را تأیید نموده و شروع موج این جریان سازی ها می تواند عوامل دیگری را به همراه داشته باشد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

ولید فارِس، مشاور سیاست خارجی دونالد ترامپ می‌گوید که کاندیدای احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات پیش‌ رو، در صورت رسیدن به قدرت توافق هسته‌ای با ایران را زیر پا نخواهد گذاشت.

خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

ولید فارِس، مشاور سیاست خارجی دونالد ترامپ می‌گوید که کاندیدای احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات پیش‌ رو، در صورت رسیدن به قدرت توافق هسته‌ای با ایران را زیر پا نخواهد گذاشت.

رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در این باره نوشتند:در راستای اصلاح چهره ی خراب شده و تصویر نه چندان مناسب ترامپ در روزهای اخیر، فارِس در گفتگو با وبسایت محافظه‌کار دیلی‌کالر و در پاسخ به پرسشی درباره موضع شدیدا منفی دونالد ترامپ نسبت به توافق هسته‌ای ایران و غرب گفت: «او از زیر بار توافقی که امضای سازمان ملل را دارد، شانه خالی نخواهد کرد. او مرد نهادهای قانونی است و بازنگری در این‌باره را از طریق نهادهای قانونی پیگیری خواهد کرد.»

ناگفته نماند که ترامپ در کنار این تصمیم بحث بازنگری برجام را در میان مشاورانش آغاز خواهد کرد. به این ترتیب او توافق را آنچنان که هست اجرا نخواهد کرد و مفاد آن را پس از مذاکره با ایران یا گروهی از متحدانش، مورد تجدیدنظر قرار خواهد داد

جالب اینکه بعد از آمریکا که اصلی ترین تهدید جهانی است، مشاور سیاست خارجی دونالد ترامپ، غنی‌سازی اورانیوم در ایران و کره شمالی را به عنوان تهدید اصلی علیه جامعه جهانی توصیف کرد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10